När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, december 21, 2009

Lite om nuet.

Då var helgen över, lite "jobb" blev det på IKEA och Toys r us sjuk dåligt utbud för övrigt enligt mig! Sen så har helgen spenderats med att träna, äta, sova, spela Assassins och se film med Malin. Helt ok helg, nu är det dags att börja planera inför resan på onsdag. Jag hoppas allt kommer gå bra med resan, nu ska vi trots allt till en flygplats som ligger en bra bit bort dit vi inte varit för men det ska väl inte vara något problem tänker jag.

Nu är det frukost som gäller och lite chill innan jag drar på jobbet, det kommer nog bli en ganska kul dag idag men massa öppningar av förpackningar och med nya grejer på jobbet, barnen kommer vara helt i stas.

Sista rycket och så även med träning så det blir träning både ikväll och i morgon kväll. Jag hade också tänkte hinna med Ica Maxi och se vad dom har att erbjuda i gotteriväg.

Frukost var det.

Inga kommentarer: