När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, december 08, 2009

Jag har glömt ALLT!!!

Jag har just spenderat den senaste timmen av kvällen med att skriva på engelska och FAN så jobbigt det är. Jag kommer ju fasen inge ihåg hur något stavas och pinsamt men sant så kommer jag knappt ihåg grammatiken heller, vad är det här? Det är ju så jag skäms!

När man måste fundera om det är he has eller he have då är det väl illa!? Men jag lyckades ta mig igenom det i alla fall och jag hoppas att dom förstod mig där borta, det blir bättre när man får prata, då behöver man ju inte stava i alla fall :P

2 kommentarer:

Maria sa...

Jaa!! Snart kommer jag! Det ska bli SÅ roligt att se dig igen!! Förresten är det tydligen fest hemma hos Julia och Tove på lördag, om du vill komma kan jag höra med dom, men jag är helt säker på att det skulle gå bra!

Maria sa...

Hej! Jag har inte fått tag på Tove&Julia än så jag vet inget om lördag, men jag ringer dig när jag kommer fram imorn! Vi hörs snart! :D