När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, december 08, 2009

Äntligen har jag beställt vad jag så länge önskat mig.

wiie, jag har just klickat hem fotogrejer och jag hoppas att jag får de innan vi åker till Skottland, men så lång tid blir jag verkligen förvånad om det tar, det borde det inte göra.

Jag blir så glad när det går att beställa från Sverige till Norge och att dom faktiskt skickar det hit! Vad jag har klickat hem är ett effektfilter som heter Close+up+4 vilket innebär att det är ett litet billigare sätt att fixa lite bättre macrobiler, men fortfarande inte så bra som att köpa ett macroobjektiv. Men då vill jag lova att det säkerligen håller ett tag med att betala 79 kr i stället för 8000kr. Ja och det andra är en refläxskärm, 80cm och i 5 olika färger.

Allt detta klickade jag hem för hela 420 kr inkl. frakten, det var ju inte alls så farligt tycker jag. En lite julklapp till mig själv! :) Bilder får ni se sen när jag fått grejerna.

1 kommentar:

Maria sa...

Driver du?!?! SATS?!? Gaah, sjukt häftigt!! :D ag ska hålla alla tummar och tår tills dom blir blåa för din skull! Vad skulle du få jobba med i så fall?