När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, november 18, 2009

Tillökning i lägenheten.

Julpyssel är det bästa eller vad säger ni!? Just nu ligger det i alla fall högt upp på min lista, det är bara så mysigt och jag ser fram emot att baka lussekatter och pepparkakor senare! Men vad jag har lyckats med idag är min alldeles egna adventsljusstake och jag hoppas på one of a kind. Nämen det är sånt här jag tycker är kul och det piffar upp det så mycket och sedan så känns den speciellt och det är jag mycket stolt över att jag lyckats åstakomma.

Så mina damer och herrar här har vi den.


Placeringen är lite off men men det får vara så för tillfället blomman måste ju också ha någon plats och vårat fönsterbräde är sämst för det är typ inget :/

1 kommentar:

Maria sa...

Ja asså han vet ju inte om det än men jag känner att det här är helt rätt. Vänta bara!! ;)