När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, november 19, 2009

Men usch!

Åh vilket partypooper mail jag har fått! Det verkar som att vi kanske måste ändra arbetstiderna eller rättare sagt öppettiderna på dagiset. Suck, jag är inte ens LITE sugen på det. Jag måste verkligen styra upp det här med ett nytt jobb, någon som har något över här i Oslo som ville ge mig en heltid?

Jag har inte varit speciellt aktiv på denna frånten den senate tiden men nu måste jag väl ta tag i allt detta. Blä för ändrade öppettider.

Hur kul kommer det att vara att sitta med kanske 1 eller 2 st barn i 1 timme på morgonen innan fler börjar trilla in? Medan den som sen stänger måste vara ensam med ALLA barnen i över 1 timme! Det är fan inte rättvist. Jag är SÅ sugen på att säga upp mig alltså!

1 kommentar:

Maria sa...

Haha träffats och träffats, det var väl kanske att ta i. Men jag fick ju se honom i alla fall, det är ju ett steg närmare om inte annat ;)