När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 11, 2009

Lite hur en lördag kan se ut.

Det har varit fattigt på inlägg men ännu fattigare på bilder men nu när min kamera är här igen så hoppas jag att det kommer mer bilder. Jag bjuder på några från våran lördag.

Hemma i lägenheten.
I väntan på att Ida ska komma med bil, Simon är redan nu skeptisk mot att kameran är framme.
Han vet att han måste ge mig ett leende annars slutar jag inte.
Han hoppas nog att jag ska sluta nu, men ikke.
Så då börjar han posera.
Han har ett hål i halsen, har alla det?
Han tycker väl att han är väldigt duktig på det här med att posera.
Nu en riktig paparazzi bild.
Lätt den roligaste bilden av alla, mitt uppe i en gäspning.
Nu är han verkligen less och försöker att gömma sig och fly.
Sen så joinar jag lite.
Sen blev det en puss på slutet :)

Inga kommentarer: