När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, oktober 01, 2009

Glädjedödare.

Kunde jag säga upp mig idag skulle jag göra det handlöst och med det så menar jag inte att jag inte kan säga upp mig utan jag vill veta att jag ska kunna säga upp mig och fortfarande veta att jag har pengar så jag kan betala hyra och mat i detta land.

Mitt jobb står inte högt i kurs idag och jag skulle ge bort det gratis till den som vill ha om jag bara visste att jag skulle få ett annat jobb gärna i morgon så jag inte står här utan pengar.

Jag som trodde att detta skulle bli en bra dag, jag som var så peppad men i stället så känns det lite som en mardröm. Nu ska jag gå och träna och tänkte inte sluta förrän jag är klart och har tränat ungefär allt. Så jag förväntar mig att vara på gymmet i kanske 3 timmar, deiligt.

Inga kommentarer: