När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, september 30, 2009

Frädigskrivet nu.

Sådär nu har vi skrivit kontrakt, riktigt trevlig kille och inte alls som jag hade tänkt mig vad han. Inte för att jag egentligen föreställer mig en människa när jag pratar med någon över telefonen men det är ALDRIG så att man tror att det kan vara rätt när man sedan träffar dem.

Hur som haver, han var trevlig, pappan var med och han var också trevlig. Eftersom att allting ser likadant ur var det egentligen inte så mycket att se i själva lägenheten mer bara att prata igenom saker och så.

Nämen det här känns bra, nu är allt skrivet och underskrivet.

Mange kom med den braiga (eller inte kanske?) iden att vi nu har tid och kan bo i var sin lägenhet i några dagar i och med att vi får den nya den 15 okt och inte behöver vara ute här förrän den 1 nov. Så sugen var jag dock inte, vi har ju bara en säng.

Nu mot den faktiskt, jag ska borsta tänderna och sedan blir det att läsa en sida eller två och sen sova GOTT hade jag tänkt! Natta.

Inga kommentarer: