När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, oktober 24, 2009

Flytten fortsätter.

Även fast vi har en hel del kvar med flytten så börjar det ändå likna något i den nya lägenheten. Eller den ser väl egentligen helt färdig ut kan man tycka och då kan man ju fråga sig vad som egentligen är kvar där uppe då?! Jo, en jäkla massa skit, nämen några böcker och sällskapsspel, några skor och så mina vinterkläder och lite annat. Varför ska man ha så mycket skit? Jag ska verkligen försöka rensa stenhårt denna gång men nu tar jag en liten paus. Simon är och tränar han, han är duktig men om jag ska vara ärlig så har jag haft ont i huvudet större delen av dagen och gav upp tidigt för en alvedon och jag kan faktiskt tänka mig att jag egentligen är sjuk. Men jaja, det löser sig.

Jag ska uppdatera med bilder sen när vi som har fått allting klart. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Men nu ska jag sitta vid datorn i några minuter till sedan blir det att fortsätta.

Inga kommentarer: