När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 18, 2009

Flytt pågår.

Mitt mål med idag var att tömma boden nere i källaren och sortera igenom vad vi riktigt hade för grejer där men det tog mig kanske topp 1 timme att göra det och nu känns det typ som att jag är färdig för idag. Nämen ok något ska vi väl hitta på att göra. Vi får väl flytta så mycket som möjligt men samtidigt kan vi inte flytta allt ännu eftersom att vi inte har några vitvaror alls i lägenheten annat än en spis.

Så när vi har fixat in det så är det väl bara att flytta allt och så hoppas vi att internet flyttas inom kort också, gärna att allt det inträffar typ samma dag. Ja vi får se, vi gör det vi kan nu i alla fall.

Jag har tagit några bilder men lämnade kameran där nere så dom får väl komma upp sen. Hehe men inte för att det är någon skillnad på lägenheten :P så tekniskt sett skulle jag kunna ta bilder på den vi bor i nu och säga att det är den andra :P

Nu, lite mat.

Inga kommentarer: