När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, oktober 16, 2009

Jobb först helg sen.

Jag ser inte fram emot denna dag på jobbet. Det känns som att jag kanske får nog nån gång idag. Jag hatar att Inger kommer på fredagar, det får helgen att börja så dåligt VARJE helg. Plus att nu blev det så att denna dagen är den enda dagen då jag skulle få sovmorgon men får jag det då? En ynka liten stund, FÖR ATT INGER KOMMER! Inte som det skulle ha varit om Inger inte skulle komma.

Jag tror att det är ganska tydligt att jag inte tycker om Inger. Det är inte bara dåligt, hon är en otroligt trevlig person men sen så har hon en sida som jag har jätte svårt för att förklara men ja, jag tycker inte om den.

Blir det samma sak idag mån tro?! Om, då är det sista droppen som får min bägare att rinna över. Jag vill gärna ha ett annat jobb men jag skulle faktiskt nöja mig lite med bara en ny ped.ledare.

1 kommentar:

Maria sa...

så går det om man väljer norge före sverige ;) hur går det med flyttandet?