När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 18, 2009

Lite bilder från helgen.

Så här såg lite av helgen ut. Fredagen så var Oskar och Mange sugen på att dra och bowla och det lär väl kul tycker jag och i slutändan så blev vi hela 7 personer. Men väl vid bowlingen så fick vi veta att det var minst 2 timmars väntetid om vi inte hade bokat någon bana. Lite synd men då blev det en airhockey turnering i stället. Men det var nog så kul, tyvärr så åkte jag ut i första matchen. Det är inte alltid så lätt. Lördagen så hälsade vi på hos grabbarna och söndagen så har vi hållit på med lägenheten och lite flytt och så. Bilder på lägenheten tänker jag kommer sen.
Henrik och Simon, vid bar/vänte delen.
Kristoffer och Mange och den sistnämnda avnjuter en öl.
Malin och Oskar, Oskar ville väl minst vara med på kortet så han ler med sitt falska leende.
Jag och Simon, Simon vad dock inte riktigt med på att jag tog kortet.
Kristoffer var den som kammade hem segern.
Malin hejar på men kanske inte just så mycket på bilden ;)
Malin kör hårt medan jag står brevid och hejar på.
På väg till grabbarna grus.

Inga kommentarer: