När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, september 24, 2009

Twilight.

Jag har börjat att läsa första boken och alla säger att böckerna är så bra och man kan inte lägga dom ifrån sig när man börjar läsa och så vidare. Filmen har jag sett så den såg jag ju före jag började med bok nummer ett. Hur som haver så läste jag lite på jobbet igår och inte tyckte väl jag att jag fastnade så mycket men början kan ju alltid vara seg i en bok. Så jag fortsatte idag och det enda jag kan tänka på nästan när jag löser boken är att jag vill se filmen. BARA BARA se filmen!

Och eftersom att jag är en sån där person som glömmer bort vad som händer i en film när man har sett den så när jag läser boken så får jag aha-upplevelser och tänker jag men så var det ju och så hittar jag liksom på att ALLT jag läser i boken det hände också i filmen. Ni vet hjärnan spelar ett spratt.

Det kom jag fram till nu när jag faktiskt har sett filmen en gång till bara för att jag inte kunde hålla mig. I alla fall så när jag började se filmen igen så blev jag helt ställd ibland, det var ju inte alls som i boken, boken är ju bättre. Så hehe jag märker att jag hittar på lite själv. MEN nu när jag har sett filmen nyligen så borde det inte vara något problem att läsa och så kanske jag kommer ihåg vad om hände i filmen får jag hoppas.

En sak som jag kan säga är att, JAG TYCKER INTE ATT EDWARD ÄR SNYGG! Jag gör verkligen inte det, men fortfarande så påverkar filmen mig jätte mycket och jag antar att den framkallar alla dom känslor som det var tänkt att den skulle. Personlighet har alltid varit viktigt för mig.

Haha då vet ni hur det går för mig, än så länge har jag inte kommit så långt i boken men jag ska försöka att göra mitt jobb samtidigt som jag läser.

Inga kommentarer: