När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, september 24, 2009

Inlägg 500.

Ibland så beklagar jag mig själv i mitt lilla huvud om hur lite kontakt jag har med till exempel min klass från Skell. Det är näst in till ingen som jag har regelbunden kontakt med och det är jätte synd tycke jag för klassen var underbar. Jag brukar ursäkta mig om att det är knappt någon som hör av sig till mig, då är det väl inte så att någon direkt vill ha kontakt med mig men HERRE GUD vad fel man kan tänka.

Klart att ingen tar kontakt med mig om dom knappt vet var, när eller hur det går. Jag måste börja inse att jag också har ett ansvar om jag kanske skulle anstränga mig lite och faktiskt höra av mig till andra så kan jag nog räkna med att de kommer göra det samma. Jag är trångsynt ibland, jag vet.

Inga kommentarer: