När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 27, 2009

Inte är det över bara föra att helgen är det.

Nu är snart den här helgen över och inte är mitt huvud så mycket bättre, det känns skitjobbigt att inte veta vad som är fel. För lite vatten är det som sagt inte och bihålorna som jag även trodde vet jag väl inte, jag har egentligen inte haft då mycket tryck kännas det som och inte alls varit så direkt snorig, så vad kan det då var?

Någon som har en idé? Glasögon borde det inte vara om någon gissar på det inte med tanke på att jag fixade mig ett par innan jag for till Norge så SÅ stor skillnad borde det inte vara tycker jag.

Men innan helgen är över så ska vi på bio ikväll, Flickan som lekte med elden! Kom igen hoppas den är bra!!!

Inga kommentarer: