När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, september 25, 2009

Helg, jej eller?

Idag blev det en liten tidigare helg för mig, halvdag. Jag orkade verkligen inte vara kvar, huvudvärken går upp och ner hela tiden, jag försökte dessutom sova på jobbet en stund, när barnen också sover men som alla andra gånger jag har försökt så gick det inge vidare. Jag kan INTE sova på dagen annat än när jag är riktigt sjuk inte bara huvudet som krånglar lite.

Troligtvis börjar det kännas nu som att det kan vara bihålorna eftersom att nu verkar som att jag har börjat bli tät i näsan, men det har jag inte varit tidigare i veckan. Att jag har druckit för lite vatten är det inte i alla fall jag är väl förhoppningsvis uppe i någon/några liter nu.

Jaja, får se vad det blir ikväll, Simon är ju borta med jobbet och har ingen aning om när han kommer hem. Vad jag har att välja på är väl inte så mycket heller. Jag kan var hemma, och ja göra VAD jag vill eller så kan jag höra med Malin och Kruse om dom vill se en film eller nå. Jag kan ju gå upp till grabbarna grus om jag vill eller så gör jag bara något HELT annat.

Vi ser väl, nu kanske jag ska försöka sova en stund igen?

Inga kommentarer: