När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, september 30, 2009

Kontrakt.

Idag ska vi skriva kontrakt på den nya lägenheten, han som ska hyra ut till oss har antingen varit borta på semester eller så har han flyttat till annan ort, just detta hörde jag inte riktigt vad han sa men så viktigt är väl inte det för oss att veta? Hur som helst så skulle han komma idag och ja sådär vid 20 tiden skulle han väl ha tagit sig till Oslo. Dock och tyvärr säger jag, det är synd om honom menar jag verkligen så ringde han kanske där vid 6 snåret om att han inte alls var så FARLIG långt bort från Oslo men att han skulle bli sen eftersom att han just kommit på att han glömt nycklarna till lägenheten.

Stackarn, då var det bara för han att vända om och köra ca 1 timme tillbaka hämta nycklarna och sätta sig och köra ja vad sa han ca 1,5 timmar. I alla fall så börjar vi snart tänka i banor om han skulle börja närma sig Oslo i alla fall. Hoppas detta går bra i alla fall.

Ps, jag har bakat muffins idag. Ds.

Inga kommentarer: