När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, september 19, 2009

Åh, idioter?!

Ibland är det som bara så irriterande, är det något fel eller? På Simons firma så har dom ett fett projekt som dom ska jobba med och göra något. Så dom jobbar övertid hela helgen. Och det var ju som sagt att alla skulle jobba så Simon hade ju sett fram emot att få göra något nytt och spännande och göra övertid och tjäna pengar självklart.

Men vad händer jo, att ungefär alla UTOM Simon ska jobba på detta projekt. Av någon anledning skulle han inte jobba. Men sen var det 2 st dom verkligen inte ville jobba i helgen som skulle jobba, men Simon som faktiskt ville ja han fick inte.

MEN NU, helt plötsligt, självklart så ringer dom han idag och ber han komma och jobba. NU duger det. Fan ibland blir jag bara så irriterad. Det känns som att någon har något mot Simon ibland och jag blir bara så arg. Man gör inte så mot min lilla nallebjörn.

Jag hoppas dom skärper sig, för han är en fin människa som alltid ställer upp och göra sitt bästa och faktiskt jobbar effektivt. SKÄRPNING!

Nu blev jag helt plötsligt själv, så nu ska jag käka och så drar jag upp till grabbarna och säger hej, ryktet går att dom ska festa, vi får väl se?

Inga kommentarer: