När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, september 18, 2009

Fredag på riktigt.

Idag är det fredag och idag så kommer väl ped.ledaren tror jag. Inte för att hon har gett besked men hon brukar komma på fredagar, då får vi se hur det går. Om hon kommer ha mycket att anmärka på, hon brukar i alla fall vara väldigt bestämd om tiderna, men idag så ska jag handla till jobbet så då kommer jag efter kl 9 hur som helst för att butikerna öppnar kl 9.

Ja och Maria, är man van och ha en diskmaskin så är det inte lika kul att gå tillbaka till att inte ha det. Och ja, JAG HAR BLIVIT FETT MED BORTSKÄMD AV ATT BO HÄR. Ni borde alla komma hit och testa ;) Jag har blivit bortskämd med att ha nära till allt.

  • Nära till T-banan = nära till allt med senterum och vad det heter.
  • Nära till en hög med bussar och trikkar, så man kan ta sig ungefär vars man vill.
  • Nära till 1 ok matbutik, mellan 300 - 500 meter bort.
  • Inom en radie på 1 km finns det säkerligen 4 eller 5 andra matbutiker också.
  • Nära till Storo Storsenter = ett köpcenter som CK, ca 300 meter.
  • Nära till SATS, ca 300 meter.
  • Diskmaskin och tvättmaskin i lägenheten.
Är det något jag har missat, är det något mer man ska ha för att vara bortskämd?

Ja hur som haver, igår blev det en sväng till IKEA, jag har äntligen köpt mig en förklä (hur stavas det egentligen) så nu slipper jag förstöra massa tröjor med fett stänk från matlagning. Sweet, men dom hade inga av dom fina på det IKEAt vi var så det fick allt bli ett av de fulare men hur farligt är det då? Inte alls tänker jag.

Nu frukost och Gossip girl, jag har ett påbörjat avsnitt.

Inga kommentarer: