När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, augusti 04, 2009

Väldigt slapp dag.

Min jobbdag igår var verkligen chill. Jag var inte på jobbet förrän sådär 10.15 för att Lina som jag ska jobba med hade tid hos läkaren sen så var föräldrarna informerade om att det skulle vara plannleggingsdag så det skulle inte komma några barn. Vad vi då skulle göra på jobbet var att prata lite om hur vi vill göra saker och handla mat och sånt så det liksom är klart idag när barnen kommer. Sen så skulle vi städa också.

Men det visade sig att någon redan hade varit och städat så det behövde vi inte göra, så i stället för att egentligen göra en massa grejer så gick i vi iprincip bara och handlade och sedan for vi hem. Så nu idag så har jag sen vakt och ska stänka kl 16.30, förhoppningsvis tidigare. Vi får se hur det går idag, alla barn är ju nya för mig.

Men jag tror att det kommer att gå fint.

Inga kommentarer: