När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, augusti 03, 2009

Kul tycker jag.

Igår medan vi väntade på flygplatsen och planet var försenad som kom jag på en jätte kul ide men tyvärr så gick den inte genomföra, mest på grund av min telefon tror jag.

Min tanke var att någon i närheten på flygplatsen borde ju vara så dum att ha igång blåtanden och jag sökte och sökte men inte hjälpte det mig för jag hittade ingen medan när Simon sökte på sin telefon så hittade han flera. Tyvärr så var inte han lika sugen på att busa med andra. Vad jag ville göra var att leta fram något skojigt på telefonen som man sedan bara skulle skicka till random people på flygplatsen men nu gick inte det tyvärr. Så vi fick bara helt enkelt vänta som vanligt.

Inga kommentarer: