När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, augusti 30, 2009

Musik är det bästa!

Just nu gör jag inte så mycket när jag sitter här men blev lite sugen på musik. Så jag vänder mig till min mapp med musik som jag nyligen återfått från datorn hemma hos mamma och pappa med massa gamla godingar. Helt sjukt vad man kan hitta gammal musik. Hur som helst så hittade jag en speciell låt som jag nu med närmare eftertanke vet att Anna frågade om och jag tror att jag kom på vilken hon menade och vad den hette men nu när jag väl hittat den själv så. För övrigt så var det en sång på tyska, det var tysklands bidrag i eurovision för några år sedan. Så Anna om du har glömt eller inte hittat den så har jag den nu ;)

Det är Roger Cicero som framför låten Frauen regier'n die Welt och så här några år efter så tycker jag fortfarande om den, sen kan man väl inte låta bli att gilla den när det handlar om att vi kvinnor ska regera världen!? Sen så såg han väl inte så pjåkig ut heller?

1 kommentar: