När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, augusti 31, 2009

Inte denna gång.

Det blev inte mig tyvärr, så det är bara att gräva fram ett annat jobb. Det finns ju jobb som jag har sökt en hel del jag har bara inte hört från så många än, men jag såga att en del nu hade sista ansökningsdag idag så vem vet än är det väl inte helt kört på de jag har sökt i alla fall.

Nu är det sängen som gäller, jag vet inte om någon kan föreställa sig hur jobbigt det var att stiga upp i morse och imorgon kommer en ny dag då jag måste stiga upp. Nu vet jag i alla fall hela veckan att Lina är borta så nu blir det FULLdagar, kul?! Jag vet inte riktigt om jag orkar, jag är ju som dålig själv.

Vi får se men sömn behöver jag det är ett som är säkert. Natta.

Inga kommentarer: