När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, augusti 08, 2009

Hallå, vakna nu!

Jag måste ta och skärpa mig lite. Jag har börjat lite smått men det måste göras, bilderna. Jag kan inte sitta på dom i evigheter men samtidigt vill jag att som ska få det bästa men då måste jag ju ta tag i saken också. Visst så har jag ju börjat men det är ju mest bara lite smått. Så i stället för att sitta och se serier och sånt nu så måste jag skärpa mig och göra det som ska göras. Efter det kan jag göra precis vad jag vill.

Och jo packa upp resväskan är tydligen också ett måste, Simon blir så irriterad på att jag är en slashas ibland och inte orkar ta bort grejer ordentligt och då menar jag typ resväska efter att man har varit någonstans. Varför jag drar mig är för att det är kaos i garderoben så om jag nu ska packa upp väskan kräver det att jag måste fixa garderoben också och jag har bara inte haft den energin. Verkligen inte men jaja, det får bli imorgon.

Sen så får jag se till och slänga iväg ett ordentligt inlägg om hur jobbet är, men nu börjar jag vara trött, sova kanske?

Inga kommentarer: