När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juli 14, 2009

Underskatta inte att få sova i en säng!

Vet ni vad? Man ska inte underskatta en skön säng. Jag har inte sovit i en säng sedan jag lämnade Oslo. Jag har sovit på en typ av bäddmadrass till en bäddsoffa men som var ganska tjock och eftersom att den var för två personer så kunde man vika en dubbel. Det var helt ok. Efter det blev det att sova en natt i en husvagn och efter det har jag och Simon sovit på en soffa.

Jag tror att jag börjar bli lite smått less och ärligt, att sova i en säng vore inte helt fel kan jag lova. Nu så är jag hemma hos mamma och pappa och då blir det inte heller att sova i en säng utan en bäddsoffa men jag tror att detta kommer att blir så när en säng jag kan komma med tanke på att soffan som vi annars har sovit på inte är en bäddsoffa.

Just nu är jag lite trött och less, jag har suttit framför datorn i stort sett hela eftermiddagen och kvällen, bara för att fixa och trixa och hoppas på att få ihop mitt lilla projekt klart. Jag hoppas verkligen att det duger OCH jag hoppas verkligen att det inte blir en jäkla massa tjoller vid kanterna bara.

Jag vill sova i en säng så är det bara.

Inga kommentarer: