När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, juli 15, 2009

Jag vill sova men kan inte.

Idag steg jag upp snuskigt tidigt och HELT onödigt. Jag vaknade nämligen men en fruktansvärt känsla i halsen, ont gjorde det att andas både in och ut. Så tror ni jag kunde somna om? Svar nej, vad jag gjorde var att jag gick ner och hoppades att mamma och pappa hade några halstabletter hemma och jo som tur var hade dom det. Dock så hade jag nu hunnit vakna till så även fast det blev bättre i halsen kunde jag in somna om för det.

Hittills har jag fördrivit dagen med att pilla vida datorn egentligen. Jag har fixat lite grejer, några små projekt som jag än inte kan visa här men som snart kan visas för världen. Vad jag egentligen borde göra nu är att gå ut en sväng. Mamma har legat ute i solen en stund men jag kände bara inte för att svetta ner mig så man måste duscha. Men däremot tror jag att jag bara ska ta och cykla en sväng då får jag röra lite på mig och så vara ute en stund.

Så ja, nu ska jag ut en sväng. Nu sparkar jag mig själv i baken.

Inga kommentarer: