När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, juli 05, 2009

Tillbaka från Grönan.

Nu är vi hemkommen från Grönan och jag sitter och äter en gröt, sedan blir det popcorn och en film kanske. Efter det så blir det sängen, imorgon är ju sista dagen. Då ska jag ner till staden, eller ja centrum där det finns affärer och snabbt uträtta något ärende och sedan blir det att komma tillbaka hit och packa ihop och duscha och göra sig klar för att sedan, fara till flygplatsen.

Så antar jag att det kommer att bli. Så nu ska vi bara chilla. Jag tror att jag hann med att åka ungefär alla karuseller på Grönan, i alla fall alla av värde som jag ville testa, en del var roligare än andra men kul har det varit. Vi har alltså spenderat en HEL dag där. Men nu, grötoch popcorn.

Vi ses på hemma plan sen.

Inga kommentarer: