När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, juli 06, 2009

Snart reser jag igen.

Sådär nu har jag som egentligen gjort det mesta tycker jag. Allt vad jag vet ska ner i resväskan är packad så den kan jag egentligen låsa nu, det som är kvar att göra är att ta på mig alla kläder jag ska ha och sedan packa ner datorn i handbagaget sedan är det bara att dra och det verkar inte vara allt för svårt.

Så jag känner mig ganska lugn det som jag däremot är lite "orolig" över är att jag ska flyga med Norwegian och ska flyga från terminal 4 på Arlanda men vad jag vet och vad jag såg när jag var där i fredags så fanns det ingen maskin för Norwegian där som jag kan checka in i så jag får mitt bordig pass, hur ska jag då göra? Och var ska jag checka in mitt bagage? Jag har bara sett att det finns SAS på terminal 4 inget annat. Så hum, jag hoppas att det löser sig men om det står terminal 4 så måste det ju vara så. Jag ska försöka att inte hetsa upp mig allt för mycket.

Jag har också kollar upp lite bussar och det verkar som om allt går som det ska kommer jag anlända hem sådär vid ca 21 tiden i Bureå i alla fall. Men sen får vi se, det beror lite på om jag hinner med flygbussen eller inte och gör jag inte det vette sjutton hur jag ska ta mig till bussen mot Bureå alltså.

Men det löser sig. Nu ska jag roa mig en liten stund vid datorn sedan börjar det vara dags för dom sista förberedelserna och sedan ska jag dra. Det blir att åka pendeltåg till Märsta och sedan en buss därifrån till Arlanda. En likadan resa som jag gjorde i fredgas då jag for och hälsade på Simon och det gick helt ok så det borde gå bra. Dock så tar det ju sådär ca 1 timme men det går inte direkt nå fortare om jag skulle åka flygbussen så.

Jaja, nu ses vi ju faktiskt snart! :)

Inga kommentarer: