När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juli 04, 2009

Stockholm i bilder.

Malin som vi känner henne, detta är alltså hennes lunch.
Jag och Malin på hennes lunchrast utan för jobbet.
Här är även Chrille med på ett hörn, bilden gör han inte rättvisa.
Malin visar sin vanliga sida för kameran, observera att det faktiskt är penna till Chrilles telefon som hon har i både tungan och näsan.
Malin svalkar sig lite innan vi går in i den heta luften i en fejkad regnskog.

Den här bilden är jag faktiskt riktigt nöjd över, tycker den var fin. Inte direkt fjärilen då men.

Den här tycket jag var lite läskig, jag fick som kalla korar av den. Den är för övrigt på väg ut i det fria. Fast ja, väldigt ofria.

Den här ska ni veta var riktigt stor!


En fjäril som verkligen inte kunde sitta still någonstans.
Raringen på flygplatsen.

Inga kommentarer: