När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juli 04, 2009

Bröllopsfotograf var det.

Vad jag nu glömde att skriva var att jag har pratat med min kära morbror och fått veta att jag nu ska agera bröllopsfotograf på dubblebröllopet i sommar. Samtidigt som att det kommer bli helt toppen och super kul så blir jag också lite nervös. Det kommer ju att vara en del press på mig eftersom att detta är en dag som dom förhoppningsvis inte kommer att uppleva igen och det är en dag som dom vill minnas och ja, man vill ju ha fina bilder liksom.

Jag ska självklart göra mitt bästa och jag hoppas verkligen att det kommer bli bra och att det duger. Nu kommer jag undersöka den sista tiden jag är här om lite vad man kan behöva för utrustning Jag kommer att behöva några till minneskort och ett till batteri sen så skulle jag gärna vilja ha ett gråfilter så man då kan fånga även himlen fint samtidigt som brudparen är rätt exponerat.

Ja ja, nog om detta, nu ska jag göra mig klar för sängen.

Inga kommentarer: