När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juli 10, 2009

Idag blev det...

Idag så var min bror ledig så då tyckte han att jag skulle komma och hälsa på honom i hans lägenhet som han nyligen har flyttat in i och som jag inte har sett. Som tur är så är Johannes helt otroligt snäll som lånade mig hans bil så att jag kunde brumma iväg och hälsa på bror. Visst var det fint också, eller det kändes som att det var rätt så gott om plats och det är ju alltid bra.

Han hade rätt soft enligt mig eftersom att han inte hade så mycket prylar, så vill jag också ha det.

Sedan så åkte jag tillbaka till stan och så handlade jag mat med Simon och Johannes. Middag skulle bli tacos tillsammans med Johan, Linda och Marcus också. Sedan så stod jag för efterrätten, den godaste vad annars? Vaniljvisp med bär, chocklad och krossad maräng.

Såklart blev det god middag och efterätten vad en hit, sedan så hamnade vi alla ute på Johannes balkong och bara kosade. Vi lekte lekar som att en börjar med att säga ett ord och så ska nästa fortsätta på berättelsen. Det blev ganska lustigt kan man väl säga. Sedan så blev det även ett skepp kommer lastat.

Efter det så kastade Linda och Marcus in handduken mest tror jag faktiskt det var för att Marcus vill fara hem och sedan ut och springa, så vi ska väl inte hindra honom. Efter det så blev det 2 st omgångar av Labyrint Hur kul är inte det? Det är lätt ett av mina favorit spel, det och Den försvunna diamanten var lätt mina favoriter när jag var liten.

Nu har jag pillat på med alla bilderna och lagt upp den och snart är det väl dags och sova kanske? Men ingen stress, för vi har inga planer för imorgon, eller jag har väl inte riktigt det men Simon verkar ha. Han ska tydligen iväg till någon och spela något spel och då får ju inte jag vara med tydligen, ibland så förstår jag inte varför dom inte frågar mig men jag är ju tjej, jag får säkert inte vara med bara för det.

Så om det är någon som vill hitta på något imorgon fredag så säg bara till, jag är helt fri och går med på det mesta :P Nu ska jag se slutet på filmen som har rullat på tvn hela tiden jag suttit här och pillat.

Detta är bror min.
Här kosar vi oss ute på balkongen.
Linda var också med, synd bara att bilden blev kass.
Spelet ska just börja och ni kan ju se hur hjärncellerna får jobba hårt.

Inga kommentarer: