När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, juli 09, 2009

Grönan i bilder.

Här har vi söta Chrille på väg till Grönan, något är fel på hans kinder dock.
Malin ser desto bättre ut.
Här kramas det framför spegeln.
Här poseras det.
Malin och Chrille jämför vem som har längst ben.
Här var det Linda på bilden, alltid lika vacker?
Malin och Chrille ser ut att ha tappat något? I alla fall felplacerat något.
Malin blev lite rätt när det skakade lite på bron.
Linda ser alltid lika normal ut.
Klem.
Det var jag igen där ja.
Chrille blev lite tagen på sängen, han var inte riktigt med på noterna.
Det är synd att bilderna när jag ser lite mer normal ut är lite ur fokus.
Såhär underhöll sig Malin och Chrille i kön till attracktionerna.
För mig gick det såhär.
Min fina sida igen.
Här ler vi så fint, passa er bara så jag inte kommer och knackar på er dörr.
Lite skev verklighets bild har man väl ibland?
Här var det Malin.
Jag älskar Malins uttryck på denna bild!
Hur söta är dom inte? Visar dom sin rätta sida tro?
Det blev Malinsfångst för dagen.

Inga kommentarer: