När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juli 10, 2009

För mig så blir det Bureå.

Eftersom att Simon tydligen ska ha saker för sig som jag inte ens blir tillfrågad att vara med på eller så så då får jag allt vacker bara inte vara med.

Tur att Anna finns, hon kommer och hämtar upp mig efter att hon slutat jobba och så blir det en sväng förbi Coop först och sedan Bureå. Vad vi gör där har jag INGEN aning om men jag hoppas ändå lite på att kanske spela något kul spel. Fast dom kanske har kommit på något kul att göra redan.

Hur som haver så ska jag göra mig klart nu tänkte jag, man kan ju ta på sig kläder till att börja med, kanske till och med några som är lite finare än mjukisbyxor. Så tror jag att jag packar ihop en liten sova överväska om det blir så att jag sover i Bureå, sen är det inte så mycket tid kvar tills Anna kommer och hämtar mig.

Inga kommentarer: