När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, juli 09, 2009

Killar är slampiga!

Efter igår kväll som faktiskt seriöst var riktigt underhållande men ja, som ensam tjej så kan jag säga att det var lite mycket överskott av testosteron i omlopp. Det snackas alltid om att tjejer är slampiga så fort en tjej ligger med mer än 1 kille ungefär, gärna om det är inom en period på typ säg en vecka eller två, och vad händer om en kille gör det? Jo, då är det high five. När tjejer diskuterar detta så sluter det alltid med att man konstaterar att tjejer inte alls är slampiga och att det är fel att det alltid är tjejen som pekas ut som det men nu ska ni all få höra.

Killar är 5 gånger slampigare än tjejer, OTROLIGT vad slampiga killar är och efter denna kväll igår så kommer jag aldrig mer ända uppfattning om att en tjej kan aldrig bli slampigare än en kille. Alla andra här i värdlen ni får säga precis VAD ni vill, men jag kommer alltid tycka att killar är slampigare än tjejer. Nu drar jag inte alla över en kant men många killar är faktiskt svin rätt och slätt. Sen att det kan vara riktigt underhållande att få höra historier det nekar jag inte till och anledningen till att jag inte tycker illa om människorna i fråga är att dom i alla fall inte har sårat någon tjej så vitt jag vet så då är det väl bara killarnas förlust om dom är slampiga.

För att avsluta mitt inlägg så blir jag rent förbannad. Jag googlade på slampa för att se vad som kom upp, det kunde ju faktisk komma upp någon kul bild eller så, men jo vad är första träffen? Jo, slampa på susning.nu och vad står det där? Jo, att det BARA ÄR EN KVINNA SOM KAN VARA EN SLAMPA! Hallå, seriöst vakna världen. Det är FAN inte bara KVINNOR som är slampor, det är LIKA MYCKET MÄN OCKSÅ! Nu blir jag rent irriterad och upprörd!

Inga kommentarer: