När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, juni 14, 2009

Träning med andra får nog va.

Sådär då var det konstaterat. Grabbarna här är gulliga, egentligen. Dom verkar ju faktiskt vilja att jag faktiskt ska träna med dem men det kommer inte att funka. Idag så tränade jag mitt sista pass, av dom nya som Simon har hjälpt mig med att lägga upp och ja, det var lite nya grejer som jag behövde hjälp med men det visade sig att vi alla som skulle träna samma sak, så då blev det att vi tränade tillsammans då.

Det börjar helt ok men sedan kom det, situationen som gör att jag inte klarar av att träna med dem. Tydligen så är inte mitt sätt att träna på bra och så vet dom bättre än mig om mig när jag är redo för att träna. Det är bara inte ok och jag klarar inte av det.

Jag är ingen träningsmänniska och har egentligen inte direkt tyckt om träning vad jag kan minnas. Jag har som alltid tyckt att det har varit lite tråkigt så nu när jag faktiskt tränar och tycker att det är ganska kul och är motiverad så kan inte människor bara komma och förstöra för mig och få mig att tycka att det är tråkigt. Då kommer jag ju inte vilja fortsätta att träna.

Det är jätte kul att träna men grabbarna men det jag inte klarar av är när dom ska komma och bestämma allting om mig och hur jag ska träna för det funkar inte så. Jag har inte samma mål som dom så jag ska ju inte träna på samma sätt som dom men dom fattar inte det.

Ja hur som helst så ska jag verkligen aldrig mer igen träna med grabbarna och denna gång så var det bara Simon och Mange. Oskar, Rene och Kruse var inte ens med, då kan man ju fråga sig hur det skulle gå om man skulle träna med dom?

Jag tränar inte för någon annans skull, jag tränar för mig och då ska jag inte "tävla" med någon annan och ingen annan ska komma och säga åt mig vad jag ska göra eller NÄR jag ska göra det. Självklart så är det aldrig fel att få hjälp och pepp men det är inte samma sak som att komma och förstöra och pressa en till något som man inte är redo för och vet att man inte klarar av.

Inga kommentarer: