När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, juni 14, 2009

Pizza blev det idag.

Just nu sitter Simon och Mange på Colosseum i om jag inte har fel kanske världens största biosalong eller så var det typ europas största hur som haver så är den stor, det kan jag lova. Jag var inte sugen på bio eftersom att jag har spenderat mer än nog med pengar. Men idag så kan jag i alla fall säga att jag har ätit norsk pizza för jo, idag så drog vi till Peppes Pizza och käkade. Det blev en stor pizza som vi delade på alla tre och den var RIKTIGT god men kanske inte SÅ god att jag kommer att betala 260 kr för den varje helg.

Nu sitter jag i alla fall och myser här hemma med lite jordgubbar och ser Die hard. Jag är verkligen en sucker för gamla klassiker. Men nu ska jag återvända till filmen. Kör försiktigt.

Inga kommentarer: