När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juni 30, 2009

Snart är det imorgon.

Jag som trodde att jag var på det klara, så var inte riktigt fallet. Det är inget fel på plats i min nya resväska, det är snarare vikten. Enligt våran våg så väger väskan nu 18,5 kg efter X-antal gånger då jag öppnar och tagit ur en del kläder och sedan vägt om väskan igen.

Ok det var inte SÅ farligt men ändå så känns det lite jobbigt. Jag hoppas nu att vågen visar rätt och inte att jag har övervikt utan den får gärna gå åt andra hållet så jag kan handla lite saker nu under semester, men för det bästa så är det kanske så att jag inte borde ha plats och vikt nog för det. Då kanske jag kan spara mina pengar som jag verkligen behöver sen när jag inte kommer att få lön.

Ja men i alla fall så ska jag nu platta mitt hår och sedan hoppa i säng, jag ska tigga till mig en massage också och sedan sova. Sen är det så att jag nu måste stiga upp supertidigt imorgon och jag gruvar mig för att det kommer gå dåligt men det borde inte göra det?

Jag borde hinna med det jag ska göra. Jag har inte resfeber jag är mesta bara orolig för att jag inte ska lyckas ta mig iväg av någon anledning så som att jag har övervikt och att jag inte skulle kunna betala osv. Men det ska nog gå fint, hoppas bara inte att jag glömt något viktigt men som tur är har jag en liten sista check lista som jag ska kolla innan jag får hemifrån imorgon.

Det här är det sista som ni hör från mig nu innan resan, det är i alla fall tanken. Jag kommer nog ha för mycket att tänka på imorgon så jag hinner nog inte skriva nå, men jag räknar med att jag kan få tag på internet hos Malin så att jag kan titta in och berätta lite vad som händer och sker.

Inga kommentarer: