När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juni 30, 2009

Sista dagen!

Sådär nu är jag hemkommen från jobbet. Sista dagen i denna barnehage är gjord och jag kommer nog aldrig mer tillbaka. Alla utom 1 barn slutar och både jag och Anette sluta eller ja för min del byter dagis, så vad finns kvar då? Detta lilla söta barn som ska gå kvar, hon ska jag kanske vara barnvakt till någon gång så henne får jag träffa ändå. Hum, det känns lite skumt, tråkigt. Det var ju faktiskt mina barn på halvtid men jag vet att dom kommer att ha det bra!

Nu sitter jag här och svettas, jag ska tvär hoppa in i dusch en bara som skölja av mig, sedan blir det att göra middag och packa ihop grejer för att sedan när jag är klar ta mig en riktigt välförtjänt dusch och kanske måla naglar och pyssla lite. Sedan hoppas jag att Simon kommer hem så vi kan kramas lite.

Ikväll så ska han göra övertid till kl 9, vilket är lite synd eftersom att jag far supertidigt i morgon men samtidigt så är det bra att han får jobba och tjäna lite extra! Så, nu ska jag ta tag i saker.

Inga kommentarer: