När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, juni 25, 2009

Sliten, o ja!

Nu de senaste dagarna har det varit helt toppen fint väder och jag njuter men det tar på krafterna att vara ute i solen ca 6 timmar om dagen speciellt om man jobbar också. Nu har jag kanske inte det mest krävande jobbet ute i solen, det är ju faktiskt värre för människor som bygger osv men ändå. Jag gör också mitt bästa för att dricka mycket vatten så att jag inte ska bli helt koko men fy vad jag är trött nu.

Just nu är jag så trött och slut så som jag brukar vara en vanlig vardags kväll kl 22 och nu är kl bara 19 (.30). Jag överväger seriöst att sova, fast det kommer nog bli så att jag säger till Simon att vi kan se serier i stället så ligger jag på soffan tills jag bara flyttar mig till sängen.

Nu mina damer och herrar ska jag faktiskt skriva klart ett personligt brev så jag kan söka jobb som att köra t-banan här i Oslo. Det känns verkligen lite både och om den saken, mycket positivt men samtidigt lite negativt också. Men söka kan man alltid, jag hoppas ändå ganska mycket men jag tror inte att det är så svårt i alla fall inte för mig att få jobbet eftersom att jag är tjej och sånt, sånt som dom säger att dom behöver.

Men nu, personligt brev var det. Simma lugnt.

Inga kommentarer: