När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juni 26, 2009

400.

Nu är jag uppe i 400 inlägg, coolers, eller? Ja hur som haver, det var sagt att det i alla fall skulle vara fint väder här fram till på torsdag men det ser ut att även fortsätta idag, jag är peppad.

Igår så var det första dagen som jag jobbade helt utan Anette hon har nämligen sökt fri från jobbet för att hon skulle dra till Hellas (Grekland) med några vänner så hon slutade alltså jobba tidigare och med det så menar jag också att onsdagen var SISTA dagen som jag antagligen ever jobbade med Anette. Det känns ändå lite ledsamt för Anette är den som jag lärt känna bäst här i Oslo, vilket inte är så konstigt när det bara är hon och jag på samma jobb. Jag kommer verkligen sakna henne, mest sakna att prata med henne för vi tycker ändå ganska lika om saker och ting så vi har pratat om mycket kul.

Men det var ju inte sista dagen jag träffade henne, när jag kommer tillbaka efter sommaren ska vi ses och då ska jag ta mycket bilder så jag kan visa vilken liten håla jag bodde i :P Men i alla fall så igår hade vi vikarie på jobbet. En tjej som antingen ska jobba på samma dagis som jag jobbar nu fast efter sommaren eller på ett annat inom samma företag. Själv så är det bestämt nu att jag ska byta dagis efter sommaren så min första dag blir den 3 augusti på nytt dagis. Känns bra ändå med mycket kortare restid.

Nu ska jag i alla fall börja göra mig klar för sista dagen denna vecka. Vilket jag tror kommer att bli en fin dag som alla de andra denna vecka. Räknat med idag så har jag bara 3 dagar kvar att jobba innan jag drar härifrån för sommaren.

Jag hoppas att ni har det bra där hemma för snart kommer jag! :)

Inga kommentarer: