När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, juni 29, 2009

Det börjar dra ihop sig.

Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag pratade om att jag hade ett projekt som skulle göras tidigare och nu mina vänner finns det ingen återvändo. Nu kan vi inte ångra oss, nu är det kört, stenen är satt i rullning och den går INTE att stoppa.

Nu är det BARA att hålla tummarna, verkligen BARA att hålla tummarna. Jag är faktiskt rätt nöjd, men jag är nervös över resultatet. Jag hoppas verkligen att det blir bra!

Nu.

Jag jobbar min sista dag i morgon så då ska mycket hinnas med både på jobbet som att städa och plocka ihop alla leksaker ute osv. men också hemma, det innebär packning och PACKNING. Jag har faktiskt börjat nu och har egentligen klädavdelningen klar, förutom det som hänger på tork just nu. Sen å är det mest bara sånt där tjafs kvar som produkter man använder varje dag och lite smink och plattång, skor osv. Men det känns ganska bra i alla fall.

Jag har hela kvällen på mig imorgon att packa, sedan blir det att lägga sig tidigt för att stiga upp tidigt. Typ sådär halv 5 kanske för att hinna med lite smått och gott på morgonen innan jag drar till flygplatsen och jo, jag har lite marginal inräknat på flygplatsen också, jag är ju släkt med Herr Enkvist så.

Nu ska jag bara luta mig tillbaka och äta vindruvor, sedan blir det sängen och så borde det bli en ny dag någonstans där.

Inga kommentarer: