När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 06, 2009

Nationaldagen.

Då var det nationaldagen idag och vad har jag gjort för att fira den? Egentligen ingenting. Vad jag har gjort idag är att jag har tränat och suttit vid datorn och pillat i photoshop. Det är inte alltid så enkelt och nu är det mer än viktigt att det blir bra och snyggt, men jag jobbar på det. Jag känner mig ganska lugn. Det kommer lösa sig det beror bara på hur höga krav man har.

Bara för en liten stund sedan så såg jag och Simon 2 avsnitt som vad jag vet antingen har visats på MTV eller så gör det fortfarande det. Det heter Bully Beatdown vilket jag tycker är väldigt underhållande men ja känsliga tittare borde inte se och kanske inte barn heller. Vad programmet går ut på är att en känd MMA fighter utmanar mobbare att mobba någon i sin egen storlek, alltså om mobbaren går med på detta så kommer han sättas i buren tillsammans med en riktigt MMA fighter och om mobbaren vinner så får han 10 000 dollar om han förlorar så tillfaller pengarna det "offer" som har blivit mobbad av denna mobbare. Toppen tycker jag, det är helt sjuk kul underhållning. Jag vet att det inte låter så bra att jag tycker att det är kul att se på när någon får stryk men det är under ordnade omständigheter med domare och allt. Dessutom så tycker jag att mobbarna får PRECIS vad de förtjänar.

Simon varnade mig redan innan vi skulle se första avsnittet att han nog kommer att bli så förbannad på dessa mobbare och att han kanske kommer att ha svårt att se flera program MEN efter det första när man fick en sneak peek på vad som kommer i nästa så hoppade han upp ur soffan och klappade händerna och sa "nästa, nästa ,nästa". Jag är ledsen men det är faktiskt kul att få se när folk som förtjänar får stryk, dessutom så får mobbarna till och med lite träning och tips innan. Så faller det er i smaken så tycker jag att ni kan ta en titt.

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men nånting blir det väl. Antingen kommer jag sitta kvar vid datorn en stund eller så blir det kanske film eller kanske mer Bully Beatdown, vem vet?

Inga kommentarer: