När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, juni 21, 2009

Något som aldrig hänt tidigare.

Igår så startade jag inte min dator på hela dagen, inte en enda gång! Det kan jag lova har aldrig hänt tidigare, alltid är den igen en liten stund eller en väldigt lång stund men igång är den alltid någon gång varje dag.

Igår så gjorde jag verkligen INGET vettigt alls, vi var och tränade och handlade lite mat annars så låg faktiskt jag och Simon nästan konstant på soffan hela dagen och jag skojar inte. Ut över att träna och handla lite mat så lagade vi maten och gick på toa. Annars så satt vi på soffan och såg serier. Det kan ha och göra med att det var kasst väder ute och vi inte var sugen på att göra någonting då för sola gick ju inte. Jag gjorde ett försök om att höra med grabbarna om att spela Risk men folk var sjuk så då var dom inte så sugen. Vilket jag förstår.

Så jo vi fortsatte på soffan hela dagen och kvällen, fram tills där vid 22 då vi faktiskt gick och la oss. Idag är det bättre väder så jag tror att vi nu har tänkt ta oss ut och sola.

Och jo föresten tack för tipsen om Stockholm, eller ja. Maria jag har inte råd att komma till Gotland nu när du är där så jag vet inte om det var så mycket till hjälp men Anna dig visste jag att du hade mycket med tips. Du har ju inte bara varit där en gång ;) Jag håller tummarna för dig!

Så nu ska jag ta och styra upp lite här så får vi se vad som händer och sker. Vi ses.

Inga kommentarer: