När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, juni 22, 2009

Äntligen, diplomet kommer med posten!

Nu äntligen har jag fått svar! Nu är jag godkänd och färdig i min kurs, tack och bock! Handledaren sa till och med att hon tyckte så bra om en bild att den skulle göra sig bra som tavla, toppen! Nä nu har en vikt fallit från mitt hjärta nu kan jag bara skoja runt igen.

Nu ska jag åter till att äta frukost så jag hinner till jobbet. Jag hoppas på fint väder idag men det lite sorgliga är att 2 barn har nu redan ferie och kommer inte tillbaka, det innebär att jag troligtvis sett dem för sista gången. OM det inte skulle vara så att dom skulle ringa för hjälp med barnvakt, men det är inget som jag har pratat med föräldrarna om då det kommer dom antagligen inte att göra.

Jag kommer sakna dom små solstrålarna!

Inga kommentarer: