När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juni 09, 2009

Jag är trött.

Usch vad trött jag var i morse och ändå så är det inte värst men lite skumt att jag vaknade av att Simon stängde dörren till sovrummet när han steg upp och då tänkte jag. Yes jag får sova en stund till. Sedan så kändes det som att jag sova kanske 10-15 min och sedan ringde min väckarklocka, dags att stiga upp. Eftersom att jag nu skulle fixa min frukost så gick jag först in i köket och blev helt förvirrad. Simon som stigit upp enligt mig då ca en kvar innan hade inte börjat med frukost hur var det möjligt?

Jo för tydligen så hade jag inte sovit i 10-15 min utan knappt 1 min. Jag tror aldrig att jag har somnat om så fort någon gång. Skumt men ja så var det.

Idag efter jag hade tränat så gjorde jag ett test för att se hur ond jag var. Jag är 21% ond vilket gör att jag bara är lite ond i smyg. Simon var då tvungen att också göra testet och det visade att han var 30% ond men också han var ond i smyg. MEN jag är i alla fall snällare än han, det är alltid bra att veta ;)

Inga kommentarer: