När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juni 09, 2009

Some days I feel like...

Idag när jag var klar med att testa det första nya träningspasset så går låten Have it all igång och den första textraden är Some days I feel like crying och det var PRECIS så det kändes. (Jag måste bara flika in att jag tycker att det är töntigt eller omoget att bara skriva massa inlägg med massa låttexter som sedan ska "berätta historian" därför händer det inte här.) Efter passet (och under) ville jag bara gråta. Simon som nu har hjälpt mig med mina nya uppdelade pass har nu lagt till lite nya grejer och ja, jag är ovan för att jag aldrig har provat dem tidigare men usch för en övning eller maskin. Den var så FRUKTANSVÄRT obekväm och den tränade inte ALLS den muskeln som den skulle träna, inte på mig alltså. Det blev som bara fel och dålig, och sedan efter en stund började känna att jag får ont bak i knäna, sånt som händer för att jag är lite överrörlig. Det blev lite bättre efter att ha ställt in den på massa olika sätt men jag slopar den. Det går inte, jag kan inte köra den.

Så är det bara, så då vet ni det, men låten är helt otroligt skön så ni borde lyssna på den.

Inga kommentarer: