När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 27, 2009

Sol och bad, kom igen!

Sådär, nu har jag sökt jobbet här i Norge att köra t-bana, nu får vi bara se hur det går, det är lite osäkert eftersom att jag dels kommer vara i Sverige hela sommaren och då inte kan komma på intervju om det skulle behövas, sen så har jag uppsägningstid kvar på jobbet, men jag håller tummarna.

Idag så är det fint väder en gång till! Yes, tack för det, verkligen. Simon har varit ute och sprungit en sväng och säger att det är riktigt varmt ute. Nu ska han käka sen ska vi göra oss klara och dra till Bogstad, det hade i alla fall jag tänkt. Vi får väl se hur det blir med de andra om det är fler som händer på.

Så sol och bad blir det förhoppningsvis idag. Vi ses snart, simma lugnt.

Inga kommentarer: