När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, maj 09, 2009

Sorterat och klart.

Sådär jag, nu har jag äntligen gjort det jag skulle ha gjort för länge sedan! Alla bilder jag nu har som INTE är sparade och utbrända på skiva är nu fixade. Nu är det gjort, och för övrigt så investerade jag i DVD-skivor så att man rymmer mycket mer och det var inte alls så dyrt som jag trodde att det skulle vara i norge. Jag fick 50 st för hela 129 kr, jag trodde till och med att det var mycket dyrare i sverige.

Alltså nu var det faktiskt så att jag hade skrivit lite mer men klantig som jag är råkade jag ta bort en jäkla massa så det får helt enkelt se ut såhär för jag orkar inte skriva om allting.

Men det dyker kanske upp några bilder sen eller så, nu när jag har sorterat en massa så dyker det upp bilder som man hade glömt bort och så. Nu ska jag i alla fall se klart Gossip girl avsnittet jag börjat se.

Inga kommentarer: