När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, maj 09, 2009

Blommigt var det.

Så, nu har Simon fixat så att photoshop funkar som det ska. Toppen så nu har jag allt vacker fixat så jag kan presentera mina 3 blommor som jag köpt på ett lite vackrare sätt.
Från vänster så har vi då min Solsikkel som står på balkongen, gul och fin är den. Sedan i mitten så är det min 6 cm höga lilla söta rara Orkidée och sist men inte minst så är det min ännu inte utslagna hibiscus som nu har en till liten knopp som är på väg att blomma.

Sedan så som sagt har jag sorterat runt i mina bilder idag och för lääänge sedan eller ja det är väl för snart ett år sedan då jag nyköpt min kamera så var jag ute och fotade en del och då tog jag denna bild. En bild av kanske ett 50 eller 100 tal bilder och även fast jag egentligen inte var direkt nöjd med någon av bilderna jag tog denna gång så var denna en av de bästa. Jag har behållit den men ja, glömt den. För då tyckte jag inte att den var så speciell men idag när jag hittade den så ändrade jag tycke och började bara gilla den mer. I mitt tycke nu så är den väl egentligen ganska fin. Jag har snabbt tagit den genom photoshop och bara ökat kontrasten lite, that's it och det var inte ens mycket vill jag lova.

Så idag bjuder jag på blommor, vi får se om det blir något annat imorgon kanske?

Inga kommentarer: