När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, maj 08, 2009

Hela härligheten bjuds det på här.

Det är väl så här alla misshandlade kvinnor gör, allt visa sina skador i sin blogg, tyvärr är det bara så att det är jag själv som är misshandlaren. Nämen allvarligt, tidigare i veckan så när jag var på jobbet så upptäckte jag HELT plötsligt att jag hade världens största blåmärke på mitt bröst och vad gör Linda då? Jo, hon frågar sig själv, hur fan fick jag detta blåmärke? För helt ärligt så kommer jag inte ihåg det.

Långt inne i min hjärna så har jag ett extremt vag minne om att jag har sprungit rakt in i något men jag kommer inte ihåg vad det var, när det var eller hur typ. Helt sjukt, hur kan man inte komma ihåg hur man fått ett blåmärke på bröstet?

Ja här bjuder jag också på hela härligheten och tyvärr så ser det faktiskt värre ut i verkligheten. Sedan så kan jag med säkerhet lova att Simon eller någon annan inte är inblandad i detta. För då kan jag lova att jag åtminstone skulle ha kommit ihåg det.

Och för övrigt så var min plan att det jag skrev i min blogg igår skulle vara mycket trevligare eller ja gå i en annan ton men i stället så blev det något helt annat, så då får jag helt enkelt skriva lite nu. Som sagt så har jag köpt blommor och igår så kommer jag hem från min första dag borta från dem och vad ser jag när jag kommer hem. JO, att min lilla solsikkel på balkongen har vält ut :( uschan mej. Jag tror att jag har lyckats rädda den nu i alla fall så den står upp men ärligt så ser den sliten ut... Jag hoppas den överlever. Bilder kommer så fort jag har fixat tjollret med photoshop som har lagt av för tillfället. Ni får nöja er med mitt bröst så länge.

Inga kommentarer: